Corectitudinea lui Dumnezeu

Ieri dimineata ma gandeam la viata mea cu Domnul, la incercari, la probleme si necazuri, dar nu la ele in sine, ci la cum si cat a ingaduit Domnul din ele in anumite circumstante ale vietii mele.

Ma gandeam la cat de perfect a echilibrat El balanta greutatilor, astfel incat nu m-au doborat!

Ma gandeam la cat de furios incearca de multe ori satan sa puna greutati in plus peste crucea mea, iar Domnul il deconspira si astfel el pleca de la mine. Si ia si greutatile cu el, fiindca sunt aduse de el, dar neingaduite de Domnul meu, caci nu orice lucru este ingaduit de Domnul!

Si totusi Domnul ii lasa puterea celui rau. Si am zis: Doamne, Tu esti corect pana si cu satan! Puteai sa-i iei puterea cand l-ai alungat din cer, dar Tu i-ai lasat-o! Apoi am zis: Doamne, Tu totdeauna lupti corect!

Nimeni nu e ca Domnul meu!

Lasă un răspuns

