Intelepciune si har

Am nevoie de intelepciune pentru a sti ce sa-i invat pe oameni. Ei privesc la mine, care sunt copilul lui Dumnezeu. Dar si crestinii invata unii de la altii. Deci, am nevoie de intelepciune oricum.

Insa a avea intelepciune ma responsabilizeaza, fiindca daca eu nu implinesc ceea ce primesc din intelepciunea Domnului, e vai de mine! Cum sa spun altora, iar eu sa nu implinesc?

De aceea am nevoie si de harul de a implini ce spun altora sa faca prin aceasta intelepciune!

Crestinul nu trebuie sa invete pe altul din carti, din exemplele altora, din povestiri frumoase ale altor frati, ci din viata si trairea lui, din propria lui experienta cu Dumnezeu. De aceea sa cerem Domnului intelepciune ce sa invatam oamenii, si har ca sa putem face noi intai ce-i invatam pe oameni, sau pe frati!

Ajuta-ne, Doamne!

Lasă un răspuns

